Gefreubel d(v)oor Duitsland :)

Ok Jurgen wou vanaaf voetbal kijken – dus MOEST ik de deur uit.  Ik naar Plonie (waar anders). Omdat ik me bij craftoholics.com heb opgegeven voor de winter-gift-exchange-party moest ik toch nog aan de slag. Ik ben gelinkt met een Duitse dame. Ik maak wat voor haar, zij wat voor mij. Kom ik trots thuis – voetbal nog bezig- laat ik trots het doosje zien wat ik voor haar heb gefreubeld… Ze vinden het prachtig – tot ik zeg ‘Dat is voor die Duitse’. Raar genoeg vonden ze der ineens niks meer aan … ach ze kunnen niet tegen hun verlies. Dat Duitsland nu 3-0 voor staat… pfff – als NL nu verliest is niet zo erg – laat ze straks tijdens de finale aub winnen. Ik beloof dan geen kadootjes voor Duitsers te maken 😉

Anyway – hieronder wat ik vanaaf zoal gefreubeld heb 🙂  Wil je voor de feestdagen zelf ook zo een leuk doosje bestellen – wees op tijd!  (Tot nu toe zijn er die ze vullen met bonbons, anderen met zeepjes oid, en zelfs iemand die ermee naar de juwelier ging om een gekocht horloge in in te laten pakken – mogelijkheden zat!)

 

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

