grr mobiel vergeten

Daar gaat mijn bereikbaarheid. Mijn tijd op twitter, facebook, hyves, wordfeud en email… Wat ga ik nu in hemelsnaam doen in de vrije momentjes tussendoor. Naar buiten kijken? Als er nu een paar bomen stonden met vogeltjes dan was dit geen probleem, maar buiten staan honderden leerlingen te koukleumen met hun sigaretje of blikje in de hand. Niet echt een uitzicht waar je vrolijk en warm van wordt. Hoe ga ik de pauze nu opvullen – normaal blijf ik heerlijk asociaal in mijn lokaal zitten. Geen collega die over zinloze koetjes of kalfjes praat in de buurt. En nu… dan maar op de pc, geen wordfeud, maar bloggen… En vanmiddag? Snel naar huis om mijn mobiel op te halen 😛 en dan naar mijn surrogaatmoeder (waar ik mijn mobiel vervolgens onaangeraakt in mn tas laat zitten) om heerlijk te freubelen. Straks nieuwe foto’s hoop ik.
Whaaa de bel gaat – wat gaat de tijd snel zonder mobiel 😛

Leave a Reply

