Kerstkaarten sturen?

De stapel ontvangen kerstkaarten groeit hier met de dag… je zou je bijna gaan schamen dat je besloten hebt om dit jaar geen kaarten te verzenden. Nou, bijna – helemaal zou ik zeggen. Ben gister dus toch maar aan de gang gegaan om een paar mooie kaarten te maken… Maar 1 ding, ik verstuur ze maar naar een ZEER beperkte groep. Wie er geen van ons krijgt bedenk dan maar: dan zie ik je teveel om er nog een kaart bovenop te doen of (erg genoeg) ik zie je te weinig om er een kaart bovenop te doen … of … je zit bij ons in de kerk (en om iedereen hetzelfde te behandelen stuur ik daarvan niemand een kaartje) :B ha. Anyway – voel je niet beledigd als je geen kaart ontvangt – er zit niks achter 😛 behalve luiheid (A)

Volgend jaar mag je wel kerstkaarten bij me bestellen… want ik vond t leuk om ze te maken 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

