Wedstrijd valentijnskaart van hobbynu.nl

This slideshow requires JavaScript.

ZO – na wat serieuze blogs nu weer een hobbyblog. Ik doe mee met een wedstrijd – met bovenstaande valentijnskaart. De opdracht tenminste 1 ding van Marianne design te gebruiken, Natuurlijk las ik ‘alles van Marianne Design’…

‘Alle van Marianne …maar ik wilde dubbelzijdig papier ; heeft Marianne dat wel? Iig kon ik het niet vinden. Dus in plaats van cardstockpaper – roze MDpapier in de lengte versnijden, rillen en aan elkaar plakken (zowel in de lengte als dubbelzijdig). De basis was klaar. Met de diverse mallen en de Vagebond van glanzend cardstockpaper heb ik de hartjes, e.a. vormen uitgestanst. Het lint (ook van Marianne – op de roze met stipjes na) door een roze eyelet getrokken. Aan de andere kant 2 lintjes en een kralenlintje (die vond ik ook niet van Marianne) door de lus gehaald en aan 1 van die lintjes een bedeltje gehangen. Aan de andere zijde heb ik een snoesje bedeltjes gehangen.

De snoesje bedeltjes heb ik gemaakt van snoesje-stempels op shrink-paper. Die ingekleurd en in de oven, dan worden ze 7x zo klein.  Erg leuk om te maken! Je ziet ze in de oven in een paar tellen helemaal opkrullen, krimpen en dan weer rechttrekken, erg grappig.

De hoeken van de buitenkaart en de binnenkaarten zijn ook allemaal gemaakt van Marianne Design mallen.

De teksten zijn ook allemaal afkomstig van Marianne stempels (en nee ik heb al dat materiaal niet – eerlijk geleend van m’n surrogaatmoeder – met de belofte dat als ik win, de winst naar haar gaat 🙂 )

Het was een heel gedoe. Ben er veel langer mee bezig geweest dan gedacht. Met het uitdenken, samenstellen en uitvoeren ben ik in totaal wel 6 uur bezig geweest…  Maarja, ben dan ook een beginner in het kaarten ontwerpen…

Leave a Reply

