wachtwoord

Tja – zoals de meesten wel ondervonden hebben, kan ik nogal scherp schrijven. Mijn talent zullen we het maar noemen :B
Manlief vond mijn cupjesblog enerzijds wel grappig maar tegelijk te sarcastisch om zomaar zonder verdere uitleg te publiceren … niet voor iedereen geschikt laat maar zeggen, of eigenlijk meer dat niet iedereen mijn stijl van schrijven zou kunnen waarderen op sommige kritische ogenblikken, of mij mijn schrijven kwalijk zou opvatten of …
Omdat hij ergens toch wel een beetje gelijk heeft heb ik deze blog dus maar beveiligd met een wachtwoord. Wie heel nieuwsgierig is kan ernaar vragen (je krijgt de interpretatiehandleiding er gratis bij) :B , alleen wil dit nog niet zeggen dat je het wachtwoord krijgt 😛 En als je hem al krijgt en kritiek of vragen hebt, kan je MIJ mailen om uitleg of voor verwijt…

2 thoughts on “wachtwoord

  1. Een gemeente met Taboe’s

    Wat nou als je de vrouw van de dominee bent, staat er dan in je functieomschrijving dat je niet langer aanspraak kunt maken op de vrijheid van het uiten van je mening?
    Naast de bekende taboe’s van seksualiteit en geldzaken kent onze gemeente er kennelijk nog 1 als je een mening hebt moet deze achter slot en grendel

    stond dat ergens in de kleine lettertjes van het contract? …

    Het feit dat er niet gewoon duidelijk gezegd kan worden wat je vind van een reactie tijdens de ERE! dienst op zondag tijdens het HEILIG! avondmaal
    is bijna! net zo waanzinnig belachelijk als je druk maken over hoe het offer van Jezus je wordt aangeboden..

    Nog even en ze komen vragen of God je minstens thuisroept in een Audio, BMW of Mercedes …

    Mocht iemand mijn reactie misplaatst vinden vraag m’n zusje Sara dan maar of ze ‘m achter slot en grendel plaatst!

    Tot die tijd hoop ik op het doorbreken van Taboe’s kaf en koren hoort nou eenmaal niet bij elkaar maar strikt gescheiden!

    Like

    • Voor de duidelijkheid, Dennis, ik geef in deze blog geen reactie op wat ik vond dat die reactie gegeven werd, noch op het feit dat dit tijdens het avondmaal gebeurde … (Al kan het zijn dat de titel die impressie geeft) de reden dat ik mijn blog achter slot en grendel plaatste is dat deze, ongenuanceerd en sarcastisch als ik kan schrijven, door sommigen als kwetsend zou kunnen overkomen, terwijl dat het allerlaatste is wat ik wil. In overleg met Jurgen heb ikZELF hiertoe besloten, dat is me door niemand opgelegd, sorry als dat zo is overgekomen.

      Vrijheid van meningsuiting staat bij mij (erg) hoog in het vaandel, ik laat me hierin ook niet zomaar de mond snoeren! Dus kan ik ook andermans mond niet snoeren… Tegelijk is het soms moeilijk de balans te vinden in wat je kan zeggen zonder iemand te kwetsen of in verlegenheid te brengen…. Bij mij ligt de grens al heel scherp (anderen vinden mijn grens zelfs al ver voorbij de fatsoensnorm), dus als ikzelf beslis om iets achter een wachtwoord te zetten … En nee, wat ik schrijf vind / vond ik niet ongepast… Maar iemand kwetsen mag nooit het doel zijn.

      In je reactie lees ik tussen de regels door dat je het voor me wilt opnemen, en dat vind ik wel erg lief 😉 thx

      Like

Leave a Reply

