Bijbels sinterklaaskado

  Alweer jaren geleden kwam manlief ruim een maand te vroeg met de mededeling “Ow, je hoeft geen verjaardagskado voor me te kopen, heb zelf al wat gekocht.” Meneer had via een deal 3 luxe wiskeyflessen (vol) op de kop weten te tikken. 

Ik ben deze actie nooit vergeten en deze keer was het mijn beurt. “Schat, bespaar je de moeite weer hetzelfde gedicht uit de la tevoorschijn te halen, ik heb al een kado voor mezelf gekocht.” 

Toen ik eind mei begon met bible journaling had ik 12 goede pastelpotloden. Ik beloofde mezelf een uitgebreide set wanneer deze bevlieging langer dan een half jaar zou duren. En dat deed het. Dus heb ik me, met alsnog enige aarzeling, de dure, luxe en uitgebreide set van 48 pastelpotloden van Bruynzeel design veroorloofd. 

Nu kan ik eindelijk ‘los’ in mn bijbels. Heerlijk!  

       

2 thoughts on “Bijbels sinterklaaskado

Leave a Reply

