#Woordvrouw 6 – Abigaïl

dag6-lucinde-abigail

Dag 6 van deze challenge! De overdenking van deze dag vind je op de blog van Lucinde.

Waar ik aan dacht toen ik Lucindes stukje las:  als ik aan Abigaïl denk, verbaas ik me over haar gevoel van verantwoordelijkheid. Haar man geloofde niet in het koningschap van David, anders had hij zich wel anders gedragen. Maar Abigaïl toont verantwoordelijkheid en weet met wijsheid de brokken te lijmen. En met het juiste inzicht wacht ze het moment af voordat ze eea aan haar man vertelt. Wat een wijze dame met een grote dosis lef! God beloont het gebruiken van je verstand!

You can find day 6 of this challenge on Lucinde’s blog! When I think about Abigaïl I can’t help thinking on how she must of felt about the stupidity of her husband. But how much sense of responsibility she has instead of him! With ultimate wisdom and courage she handles the situation. What a smartie! And God awards her for her intelligent way of thinking!

Op Facebook vind je ons bij de bijbeljournaling groep. 
Dit is mijn instagram, 
we gebruiken voor deze challenge de hashtags 
#woordvrouw
#bijbeljournalinggroep 
#31daysofbiblicalwomen
One thought on “#Woordvrouw 6 – Abigaïl

  1. Pingback: Overzicht Woordvrouw – 31daysofbiblicalwomen overview | Sara Lindenhols

Leave a Reply

